前往
大廳
小說

我被困喺一架去九龍嘅電車上 (粵語) 4章 – 電車悖論

Setsuhime | 2021-05-10 01:34:47 | 巴幣 0 | 人氣 105


(如果讀者覺得好看,希望能點讚、給點GP。謝謝。)

巴哈站內連載點︰
https://forum.gamer.com.tw/C.php?bsn=60154&snA=14562&subbsn=0&page=1&gothis=92880#92880

站外已完成連載,傳送門︰

紙言︰https://www.shikoto.com/i/8to
Penana︰https://www.penana.com/story/77244/我被困喺一架去九龍嘅電車上

=================================

4章 – 電車悖論
 
成日聽巴士鬼故,不論司機定乘客都好多貨,一講可以講幾個鐘。比較經典嘅係司機唔好數尾班車人數、有過車禍嘅地方切勿久留。乘客方面…
 
「咕嚕。」我吞咗一下口水。
 
死火,我犯咗一個乘客嘅禁忌︰唔好認乘客嘅樣。
 
點算…
 
但係諗深一層,冇可能架喎。同一個人,明明喺上一站上咗車,佢冇落過車,咁一式一樣衣著,連相貌都一樣嘅人,又點樣再上多次車?佢重新上車我實見到啦,我坐下層冇死角位喎,而家係冇人落過車喎。
 
佢地係孖生姐妹?許志安同杜德偉咁上下嘅關係?
 
都冇可能,會連衣著都一樣?而且弔詭到前後站上車喎!正常人都唔會同識嘅人前後站上車啦!
 
「屌,咁佢兩個係咩人?」
 
愈諗愈覺得冇可能。
 
反正佢兩個都喺上面,我又未落得車,而且佢地都幾靚呀,不如上去睇下?
 
一直企喺度嘅我,終於往身邊嘅樓梯,邁出步伐。
 
咯-咯-咯-
 
幾級樓梯,我懷住既興奮又心驚嘅心情,拾級而上。
 
咯-咯-咯-咯-
 
我慢慢上到上層,戒備住嘅心情,冇眨過嘅雙眼。果然見到求先上嚟嘅靚女。長直髮加上有啲緊嘅白裇衫,黑色套裝裙,平凡嘅嘢喺佢身上就會變得唔平凡。
 
我一上到上層,我哋對望咗一下。佢坐喺一個直排嘅木凳,旁邊有另一個完全一樣衣著嘅人,望住後窗,好似享受緊睇唔到乜嘢嘅車外夜景。
 
「咕嚕。」我又吞咗一啖口水,慢慢走去上層後坐,佢地對面嘅一個空位。
 
咯-咯-咯-咯-咯-咯-
 
「先生,做咩啫,咁樣望住我。」坐前面好似鄧麗欣嘅物體同我講。
 
「你係咪姓鄧架?」我望住後面冇開口而一直望住窗外嘅背影,同前面嘅人講。
 
「成日都有人咁樣問我架,話我好似一個明星。」
 
唔係鄧麗欣本人又有佢咁嘅樣,即係佢係某個外國人?佢識講中文架咩?
 
「但係我唔係佢。」
 
「想問一下,旁邊嗰位小姐,你識唔識佢?」我坐咗去佢哋對面嘅位問。
 
「曾經,唔係而家。」佢講。
 
「咩『曾經識佢,唔係而家識佢』呀?小姐,你明唔明我問乜?」
 
如果唔係佢靚女,我諗我已經一拳中咗落去。
 
「你問我哋識唔識呀嘛?」
 
「係呀,咁你地識唔識?」
 
我一直望住坐最後嘅女人,佢明明聽住我哋問佢嘅嘢,但係一直冇反應,異常淡定。
 
「有人問我哋喎。」坐前面嘅女人,拍咗一下坐後面嘅女人。「小姐,我哋識唔識架?」
 
呢個問法本身已經相當詭異,再一下幕,係詭異到…我唔知從何說起。
 
坐最後嗰個,終於擰轉頭。
 
「先生。」
 
屌…holy…
 
「你搵我?」
 
真係一模一樣嘅?中間冇鏡呀?動作都唔係完全一樣,但係點解好似倒模咁樣嘅?
 
我喺心裡面,叫坐前面嘅女人做「鄧一」,後面嗰個就係「鄧二」。
 
「我好似唔識你。」鄧二同我講。「都好似唔識你。」鄧二同鄧一講。
 
「係囉,我都唔識你。」鄧一附和。「哎呀,我哋咁似樣嘅?原來呢個樣咁普通架咩?」
 
「係囉,點解嘅。對面嗰位先生,點解我哋咁似樣嘅?哈哈哈。」
 
我望住兩個一模一樣嘅人對住我笑,唔係佢哋笑得唔好睇,係種感覺太怪,認知上理解唔到。
 
「屌,都痴撚線架!」
 
我喺上層大叫出聲,前面嘅乘客一齊回頭望住我。
 
「呀呀呀呀呀呀───!!!!」
 
 
 

創作回應

追蹤 創作集

作者相關創作

更多創作