創作內容

0 GP

做自己嘅好朋友

作者:allwe│2018-06-18 01:38:41│巴幣:0│人氣:122
「要走嘅人,你留唔住。扮瞓嘅人,你嗌唔醒」。點解我咁著緊某啲關係,例如部分朋友?著緊到嚇親人…著緊到當左佢地係屋企人、男女朋友。如果嚇親人,就唔好喇。如果A讓步,我係咪都會讓步?最後我點處理?佢無讓步,我有盡所能,表達佢行得太近。跟住佢走左,無返黎。我以為佢會返黎。我嘅傷心點係依個。

你傷心,因為你地嘅關係就咁完結。你願意「認低威」,行多步解釋行徑,不過佢唔想聽 / 未準備好聽。無一個好結尾…我曾經得到嘅關心,好似有啲唔真實。我地似陌路人。而我只可以做嘅野—搵左佢好多次後,佢一黎有新戀情,二黎其實同我唔係咁friend,佢無乜反應。請你離開依個人,因為she isn't doing you any good。

除非佢仲想同你keep relationship,除非佢都想前行。其實你知道,同佢太多閒聊,都只係會浪費時間。唔太熟嘅朋友,真係唔洗日日聯絡,what's for? E個故事講都無人明,佢地唔係唔明字面意思。而係唔知點解我當左友情好似愛情咁。They are puzzled. They don't get it. They don't get that I don't have close friends, who communicate every 2 to 3 days...

A令我有啲抖唔到氣,我都一樣…大家唔明,我唔想再失去重要嘅人。大家唔明,我想要啲好親密嘅關係,於是我嘗試同部分朋友闡述依樣野。多過一個人唔明,咁我諗成件事都應該令人有啲費解…

A選擇走,佢比唔到我要嘅野我。或者我都做唔到佢想要嘅朋友。我做唔到同佢日日whatsapp,講唔到喉唔到肺嘅野。講太多唔入心嘅野,喺我嘅角度,就係嘥時間。我要求太高?定係i ask the wrong people?

到最後,我知道,我要用心對自己好。我平日會試下同阿媽講一陣野。你嘅唔開心、鬱結,無人應該承受。你轉下角度,融化你嘅眼紅症(例如工作)、心理唔平衡(例如家庭結構)。A,佢做唔到你想佢做嘅人,就算你約佢傾偈,佢bails out…

你其實只係好想搵人喺你身邊,記得你,關心你。要求都高高地哦可?I lose the contact with the world.. with the people.. Do you get what i mean?!



引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=4027213
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

留言共 0 篇留言

我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

喜歡★allweneedis 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

前一篇:今日... 後一篇:《尋找父女情》...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

asld12347🔉🐷🤓😁
紅燒翅膀 我喜歡吃~看更多我要大聲說昨天00:48


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】