創作內容

0 GP

喜歡自己

作者:allwe│2018-05-28 02:11:16│巴幣:0│人氣:135
reasons why i like/love myself 喜歡/愛自己嘅理由
1. You still love the world 你仍愛世界,卓韻芝、盧凱彤結婚,你會高興。關心少數族裔—窮人、同性戀、黑人(不…唔太。Toni Morrison書囉。The Color Purple囉…黑人都okay嘅。可能佢地個樣有啲似壞人啩?!)。有愛心
2. 你善良,基本上。唔會傷害人,最多係口頭上(似乎已夠麻煩了,哈哈)
3. 你唔放棄…唔甘心。想做最好嘅自己


---------------

friends are just friends 朋友就係朋友。我地會嘗試包容朋友,因為佢地都努力包容我地。除左保持舊朋友關係外,或者都係時候改變下自己,譬如話,自己成個人可以少甜啲(add a little sugar)。我睇到嘅外在世界,某程度上,係我嘅內在世界。i am what i see. 兩個世界,仍然令我討厭。you need to pull yourself together 你要重整旗鼓。可以幫你嘅人,從來只有自己。最知你發生乜野事嘅人,只有你。你嘅頭條新聞,只有你最關心,屋企人都會關心嘅。

你做事,有你嘅原因,只係你懶去解釋。只係,你覺得睇唔穿嘅人,就唔需要睇得穿。而偏偏,心思如此敏銳嘅人唔同你一齊。你錯過真正在意你嘅人。何妨講多一、兩句,補充自己,等自己融入群體?「你的完美有點難懂並不代表世界不能包容」。唔該你試下。

若然闡述時,口窒窒或情緒激動又如何,並唔係世界末日呀!你終究都會返黎依個點,終究都會行依一步。行一步;退半步;不進不退;還不如打退堂鼓喇。你嘅思緒、行為將會蕩來蕩去。正題︰如果覺得同部分人相處好花力氣,不如小休一下。每半年/一年,相聚便好。keep relationships 保持聯絡,我想做嘅事。同時,留意佢地會唔會主動搵你。假如從來沒有,why bother chase after them?點解要好似狗仔一樣追住佢地?貶低自己。you deserve to be in this world 你值得喺世上有一席位。一早已留左位比你(笑)。你有存在價值,值得被愛。




引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=4004180
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

留言共 0 篇留言

我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

喜歡★allweneedis 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

前一篇:一人序... 後一篇:今日...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

kkll7952全體巴友
+ 3月-4月遊戲製作進度+簡報分享(2024) + https://home.gamer.com.tw/creationDetail.php?sn=5919640看更多我要大聲說1小時前


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】