創作內容

0 GP

盧凱彤

作者:allwe│2017-06-28 00:57:48│巴幣:0│人氣:211
呢幾日,有久違嘅感動。世界仍有樂事。Love is love(愛,就係愛)。講嘅係盧凱彤。我地係同齡人,我特別關心同輩嘅生活發展。佢喺台灣金曲獎頒獎典禮「出櫃」,兼宣布同當地著名攝影師結左婚。我覺得蠻驚訝,無諗過佢鍾意女仔,一黎就已經成婚添。所以呢,佢移居台灣……

盧凱彤之前有情緒病。佢嘅症狀、佢話呢個病令佢要面對最黑暗嘅自己。佢講起自己有首歌〈29歲的遺書〉。講佢步入30大關(奔3)。我有共鳴。佢父母又有一定年紀。

盧話︰
曾經有位智慧朋友跟我說,人到頭來最重要的不是你選擇什麼工作,或賺幾多錢,寫的歌流不流行,而是你想成為一個怎樣的人,再從這個方向發展,才知道自己想走什麼路。



做盧唔易,每個人都有佢嘅難處(我睇唔到嘅)。盧人緣幾好,由報紙訪問可以知道,佢同過唔少一線音樂人合作,得到唔少工作機會……唔少人都錫佢。相信佢都付出左唔少,因而有回報。佢勇敢直視頑疾,企出黎認愛,做少數族裔唔容易。大概佢比左啲鼓勵我—愛上自己嘅不完美、相信愛。





引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=3624073
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

留言共 0 篇留言

我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

喜歡★allweneedis 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

前一篇:No matter ho... 後一篇:是日...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

likuyu00159京都櫻花滿開
2024日本賞櫻遊記好評連載中,歡迎來我的小屋觀看!看更多我要大聲說昨天23:12


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】