創作內容

0 GP

旺扎上尊是什麼人?

作者:shsh│2022-10-11 10:43:51│巴幣:0│人氣:345

Wangzha Shangzun “Grandfather" of Strongman, Replies to Attorney’s Questions

Wangzha Shangzun “Grandfather" of Strongman, Replies to Attorney’s Questions


Wangzha
Shangzun
“Grandfather" of
Strongman,
Replies to
Attorney’s
Questions
Dear Ms. Melissa, Esq.,

-You asked me what kind of strongman I am and how I became a strongman.

I participated in many strongman competitions all over the world and no one has matched my feats of strength. My records for my weight and age brackets in strength events have remains unbroken to this day.

I am a strongman. But I am also a reincarnated Rinpoche. When I was little, I was recognized by Kalu Lama, who bestowed upon me my Rinpoche name of Kanqian Wangzha Gongbo.

I really learned the authentic Buddha Dharma in 2002 under Buddha Master, Namo Dorje Chang Buddha III. My Buddha Master had come to the United States from China and was then known as Vajradhara Great Dharma King Yeshe Norbu. I humbly beseeched Buddha Master to take me as a disciple and Buddha Master held a refuge ceremony for me. I continued to go by the name of Nicholas Kanqian Wangzha Gongbo.

From that time on I have cultivated and studied the real Buddha Dharma under Namo Dorje Chang Buddha III. The Buddha Dharma greatly altered the composition of my body, as well as my mind and spiritual state. My strength utterly changed.

Namo Dorje Chang Buddha III is my Buddha Master to whom I owe the utmost gratitude.

-You asked me how I trained to become the strongman that I am.

I am able to teach the physical training involved in becoming a strongman. However, that alone will not enable you to reach my level. My strength also derives from the blessings of Buddha Dharma. I can only tell you this much, because the Buddha Dharma cannot be transmitted lightly.

Thank you for understanding.

旺扎上尊是什麼人?
Related articles:

上為影片中 旺扎上尊的自述(中文翻譯):

Melissa 律師,

你問我我是什麼樣的大力士以及我是怎麼樣成為大力士的。

我參加過整個世界上很多的大力士比賽,沒有人比得上我的力氣。

我在我的體重和年齡段創下的大力記錄,直到今天還沒有人打破。

我是一個大力士,但我也是一個轉世仁波切。

當我小的時候,我被卡盧喇嘛認證,他給我起的仁波切名字為堪千.旺扎.公博。

我真正學到正宗的佛法是在2002年,跟隨佛陀師父 南無第三世多杰羌佛 。

我的佛陀恩師從中國來到了美國,當時是以金剛總持大法王益西諾布為人們所熟知。

我慚愧地祈求佛陀師父收我為弟子,佛陀師父為我舉行了皈依儀式。

我名字還是叫尼古拉斯.堪布.旺扎.公博。

從那時起,我在 南無第三世多杰羌佛的教導下修行並學習真實的佛法。

佛法斷然改變了我的身體結構和精神狀態。

我的力氣完全變了。

南無第三世多杰羌佛 是我最尊貴的恩師。

你問我我是怎麼修成我這樣的大力士的。

我可以教成為大力士的鍛鍊方法,但是,僅靠著這個是不能夠達到我這樣的程度的。

我的力氣還來自於佛法的加持。

我只能告訴你這麼多,因為佛法不可輕易傳。

謝謝你的理解。

誠摯的祝福。

尼古拉斯.堪布.旺扎.公博

金釦三段大聖者
旺扎上尊是金釦三段大聖者,今生以來依止在多杰羌佛座下修學,成就聖量巨大,堪稱全球佛教界絕無僅有之大力王尊者。曾主修金剛法曼擇決大法會,依法擇決出降世真身佛陀 南無第三世多杰羌佛。

2016年又親自主持世界佛教總部對全世界法王、活佛、法師、上師、阿闍梨等的聖考,修“輪迴八風陣”和“金剛陣”,以聖量擇決近萬名佛教徒的修持段位水準,震撼世界!然上尊於名利之事無感而淡,數年來雖勤於渡生法務,但除了少數上乘段位的佛教徒,絕少與常規佛弟子見面。

南無羌佛的弟子 旺扎上尊證到了真正上超三十段的聖體質金剛大力王,從人類有史以來,世界上至今無人打破他的紀錄,旺扎上尊(Wangzha Shangzun)(即Nick Best,上尊英文全名為Nicholas Kanqian Wangzha Gongbo Best)被大力士界稱為大力士祖父(英文:Grandfather of Strongman)。

旺扎上尊的聖體質、聖體力、聖證量來源自佛法的加持,而真實的佛法就來源自 南無第三世多杰羌佛。

旺扎上尊的聖體質、聖體力、聖證量來源自佛法的加持,而真實的佛法就來源自 南無第三世多杰羌佛。


Source of this article:


#旺扎上尊 #大力士 #依法圓福慧

引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=5577151
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

留言共 0 篇留言

我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

喜歡★shus4131 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

前一篇:义云高(H.H.第三世多... 後一篇:義雲高(H.H.第三世多...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

hyzgdivina喜歡虹咲的LLer
我的小屋裡有很多又香又甜的Hoenn繪師虹咲漫畫翻譯喔!歡迎LoveLiver來我的小屋裡坐坐~看更多我要大聲說昨天20:43


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】