創作內容

1 GP

日本之旅

作者:allwe│2016-05-31 01:39:38│巴幣:2│人氣:73
呢,我7up太多,哈哈哈。嬲嘅係,未有好連貫、故事性嘅文字出世。總係夾雜過多情感,較意識流,不好讀……整個好啲嘅blog?!輕鬆得黎、自己又喜歡、又吸到一啲人嘅blog。新圈子、新世界,我想、我要入。

當有人問到我嘅日本之旅,有時無語:P 個人之旅,講都唔易明,嗰個kimochi(感情)。依啲未必係開心嘅野,對方亦未必想知。Private trip。不過你唔講,人地一定唔明。

日本之旅
Pros︰
- 感恩,我一個人唔會可以完成到嘅野。一個人,力量太有限,會有唔知為乜嘅感覺。真心多謝日文老師,歷來嘅。自學睇書係學到啲,但總比唔上真人教學,有互動(少少)。盧老師話,N4日文,夠用架喇。其實都okay嘅,好簡單嘅對答,日常生活。R幫我買上網卡,仲幫我比住錢先(我張信用卡碌唔到)……

- 見多左人,3個月見左20至30個人,每個相處1至兩星期。佢地黎自日本同世界各地,好似聯合國。有少少壓力嘅係,好似每個國家/地區派一個代表出黎,講下你個城市,煮下地鄉菜。而我只係個好普通嘅人,對農業又唔係特別有興趣。同時,知道人地嘅犀利,自己可以點努力。無諗唔通嘅人,只有諗唔通嘅路:D 例如聽下podcasts、聽多啲經典歌手/樂隊嘅歌、睇多啲書、唔好放棄,繼續講野。



引用網址:https://home.gamer.com.tw/TrackBack.php?sn=3207034
All rights reserved. 版權所有,保留一切權利

相關創作

留言共 0 篇留言

我要留言提醒:您尚未登入,請先登入再留言

1喜歡★allweneedis 可決定是否刪除您的留言,請勿發表違反站規文字。

前一篇:つずきます... 後一篇:散步...

追蹤私訊切換新版閱覽

作品資料夾

playsam1喜歡RPG的人
我的遊戲上架啦!https://store.steampowered.com/app/2741000看更多我要大聲說昨天02:21


face基於日前微軟官方表示 Internet Explorer 不再支援新的網路標準,可能無法使用新的應用程式來呈現網站內容,在瀏覽器支援度及網站安全性的雙重考量下,為了讓巴友們有更好的使用體驗,巴哈姆特即將於 2019年9月2日 停止支援 Internet Explorer 瀏覽器的頁面呈現和功能。
屆時建議您使用下述瀏覽器來瀏覽巴哈姆特:
。Google Chrome(推薦)
。Mozilla Firefox
。Microsoft Edge(Windows10以上的作業系統版本才可使用)

face我們了解您不想看到廣告的心情⋯ 若您願意支持巴哈姆特永續經營,請將 gamer.com.tw 加入廣告阻擋工具的白名單中,謝謝 !【教學】